Må le av meg selv

Jeg må nesten le av meg selv. Jeg har virkelig hatt en ulykke dag i dag. Men men, noen dager bare sånn. Som som i dag, i gymmen fikk jeg ballen kastet i magen og i fjeset. Heldigvis gjorde det ikke så vondt, men jeg bruker jo sminke så det glidde jo av på ballen, haha! Også fikk jeg revet opp shortsen min som var ny, heldigvis ikke så mye. så er bare å sy den så kan den brukes igjen! men elles har jeg hatt det fint. Er så rolig og godt på skolen nå, og er egentlig ikke så mye lenger å gjøre. Vi venter bare på muntlig eksamen så er vi ferdig med alt stort i 10. Klasse.

Alltid koslig å gå en kveldstur med Buster, han blir alltid så glad når jeg bare tar frem båndet hans. Og få luftet tankene litt også, fin slutt på dagen. Er så glad i han! Kos dere resten av kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg