Sitter ikke sminken hele dagen?

Jeg har slitt veldig lenge med at sminen min ikke holder lenge nok, den har glidd av og blitt stygg etter bare en kort tid og måtte ha alltid hatt tatt av meg sminken etter skolen for at den var så stygg. Jeg prøvde å finne ut ting som kunne hjelpe men fant ingenting, til jeg fant ut noe som fikk sminken til å sitte stømpt! Og det beste av alt er at det ikke er dyrt. Alt som trengst er en pad, en slags pute som man får med seg i noen pudder.Men kan også kjøpes i butikk. Den får sminken til å sitte stømpt når du bruker den for å sette sminken med pudder, og ikke kost. Og det legger seg mye finere! Så nå kan jeg endelig gå hele dagen med sminken uten å være redd for at den blir stygg, eller glir av Hugs også en god setting spray!

Viss du har samme problem som det jeg hadde, kan du prøvde det ut. Det hjelpte hverfall for meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg