Føler meg ikke trygg lenger

Jeg glemt å blogge i går, men det var så mye som skjedde runt meg. Fikk besøk av en vennine som var her til 21 tiden. Hun hadde blitt ferdig med eksamen så da feiret vi med litt is på en isbar som ligger her jeg bor! Alltid godt med is om sommeren, men jeg kan spise det året rundt, haha! Det var hvertfall godt å komme ut litt så fikk vi snakket også litt hva vi tenkte om eksamen framover og skolen neste år.

Men jeg vil ta opp en ting som også skjedde i går. Jeg var ute med hunden min rundt 23 tiden. Hadde ikke rukket å ta det før så måtte bare ta det da. Jeg bor et sted der det er mange som er ute og kjører her om kvleden, og spesielt i denne helgen siden det var et løp i dag. Men hvertfall, når jeg var ute å gikk som eg gjør hver dag så var det flere som ropte og tuta på meg. Til og med noen som kjørte sakte forbi meg når jeg gikk med hunden. Veldig ubehalgelig. Og jeg vet at det er ikke bare meg dette har skjedd med. Finnes så mange jenter der ute som har opplevd det samme. Jeg skjønner ikkje hvofor de gjør sånn. De kan bare se på meg uten at jeg mereker det heller. Og ikke bare rope og tute på meg. Jeg fikk nesten panikkanfall når jeg gikk og begynte å gråte og løpte det lille stykket som var igjen hjem. Og siden jeg bor her, så føler jeg meg ikke serlig trygg lenger. Har skjedd flere ting som får meg til å føle det.

Men hvorfor skal folk drive på sånn? Det skremmr folk og alt det. Jeg fikk pratet med broren min om det så det gikk bra med meg, og det skjedde ikke noe være. Men jenter der ute, viss dere bor en plass der det er mange som kjører, ikke gå ut sent. For eg vil ikkje at dette skal skje med flere.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg