Du er ikke alene med å være alene

I dag har ikke vært helt min dag, har egentlig sittet på rommet og sett på netflix. Rett og slett hatt litt tid for meg selv, og tenkt litt. Og det trengest en gang i blant. Men jeg har prøvd å finne på noe, jeg var ute med hunden en liten tur så kom broren min på besøk. Så han fant en film vi skulle se og det var så koslig. Jeg synes jeg er heldig som har en bror, og vi har et sterkt bånd. Er så godt å ha. Han passer alltid på meg, så jeg føler meg alltid litt ekstra trygg. Han vet at jeg har hatt det vansklig gjennom årene, så han bryr seg veldig om noen sårer meg eller om jeg har en dag jeg ikke er i humør.

Men i dag, har jeg kjent mye på ensomheten. Hater det egentlig veldig mye. Men jeg skreiver det, fordi jeg vet at andre der ute har det akkurat på samme måte som meg, og det er derfor jeg skriver denne bloggen, for at de som har det som meg skal vite at de ikke er alene. For det finnes så mange der ute som dessverre har det sånn. Men det jeg kommer til å gjøre er å bli ferdig med utdanningen og flytte fra her jeg bor. Å få meg et nytt liv. Og finner jeg ikke ett der, så får jeg bare lete. Det er det jeg tror kan hjelpe mest. Har hørt flere voksne som har flyttet fordi de var ensome, og de har en familie nå. Blir så glad når jeg hører det, når de har gjort noe med det. Og kjempet imot.

Ikke gi opp ennå, du har mange år fremover. Og du vet at noen har troen på deg. Jeg har.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg