Godt å komme på skolen

Var veldig rart å måtte stå opp tidlig igjen, jeg blir så fort vant til å bare kunne snu meg rundt og legger meg til å sove igjen! Så får håpe jeg blir vandt med å kunne stå opp tidlig igjen. Spør hvor sent jeg legger meg til å sove, kan fort bli litt sent, haha uff. Men jeg skal være ærlig med dere, og si at det var godt igjen å komme på skolen igjen. Blir fort veldig ensomt og kjedelig uten. Så får jeg møtt vennene mine igjen og vært mere sosial. Vi hadde gym i dag, og da skulle vi ha høydehopp. Jeg ikke flink i det hele tatt. Men vennina mi er så flink til det! Blir like overaska hver gang. Hun liker det så godt også, hun får det til og får så mye skryt av det. Kan si at jeg er litt sjalu på henne pga det! Men det skal hun ha, blir så glad av å se henne sånn, tror hun ikke har det så lett hun heller, så er bare så godt for henne!  Alle har sine telenter, så jeg må bare finne mitt.

Nå har jeg fått i meg noe mat, og tatt en god dusj. Så må jeg få gjort noen lesker. På skolen min er det egentlig ikke så mye lesker, og det er jeg veldig glad for. Men når det er noe, så kan det være ganske mye. Men dere får kose dere resten av kvelden, og håper dere har hatt en bra dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg