Tips til god hudrutine

Alle kan slite med huden, noen kan slite mere enn andre. Og det er helt normalt. Selv har jeg slitt veldig mye med huden, så jeg tenkte at jeg skulle gi dere noen av mine tips til at dere kan få bedre hudrutine!

Skrubb-  Skrubb 1-2 ganger i uka, da får du bort alt av død hud. Og huden blir silkemyk etterpå!

Rens- Rens huden hver dag, helst morgon og kveld, og bruk alltid en god fuktighetskrem etterpå! 

Fuktighet- Vet mange kan hoppe over fuktighetskremen for de har oljete hud, men det kan faktisk hjelpe! For huden din er tørr, og da pruduserer den olje for å gi fuktighet til huden. Og blir huden din tørr, kan flere kviser poppe opp.

Ansiktmaske- ta en ansiktmaske en gang i uken, eller fleire. Da kan gi godt med fuktighet, og hjelper huden veldig!

Det trengest faktisk ikke mere enn det! Bare at du har noen produkter som kan passe til din hud, for noen produkter kan virke bedre hos andre. Selv har dette hjelpet meg mye.

Håper det vil hjelpe!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg