Spørsmål?

Siden jeg ikke har fått noen spørsmål denne uka blir det ingen ukens spørsmål. Men nå er jeg hjemme hos pappa igjen, synes det er så koselig her. Henger mange bilder her siden jeg og broren min var små og synes det er så gøy å se på de igjen! Liker så godt å være her. Og i morgen skal vi til Otta, for pappa skal fikse noe, så får kanskje handlet noe jeg trenger. Haha jeg må lære meg å spare penger!

Men hvis dere har noen spørsmål så kan dere stille de nå, så kan jeg svare på de i morgen!

Ha en god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg