Innkjøp fra den siste uken

Reklame |

Siden jeg ikke har hatt så mye stort å gjøre de siste dagene, så har bestilt noen greier. Ikke så mye men litt, og de tingene tenkte jeg å dele med dere!

Genser HER

Foundation HER

Foundatoin hvit HER

Genseren elsker jeg! Elsker å bruke rødt. Er ikke helt sikker hva jeg synes om foundaionet ennå, den hvite funker bra med å lysne opp fargen, men siden jeg har brukt de to sammen så vet jeg ikke. Jeg synes det fort blir litt tørt på meg, og går bort veldig fort. Jeg elsker MILANI sin foundatoin men den har oksidert så mye at jeg den er alt for mørk nå!

Men skal fortsette å teste de ut og jobbe litt med dem sånn at jeg kan finne en måte at de kan holde bra på. Ha en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg