Steder jeg har vært og vil til

Tenkte å dele de stendene jeg har vært, og ditt jeg har lyst til å reise til før livet er slutt.

Amadores- I julen 2017 var vi i amadores som ligger i Cran Canaria. var så godt å komme bort fa vinternen å få noe sol. Der var det så fint også!

Karlstad- Det en by i Sverige, ikke så veldig lang reise. Men dit håper jeg at vi skal reise igjen! Synes det var veldig koslig der, men har hørt mye voldelig som har vært der… Som er veldig synd for selve byen var så fin!

Paris- Jeg har ikke vært i Paris. Men siden jeg var liten her jeg villet reise dit, og synes det er så fint der! Også vil jeg besøke slottet som ligger litt utenfor byen.

Italia- Har ikke vært her heller, men vennina mi snakker om det hele tiden at hun har så lyst å reise dit, å da får jeg mere og mere lyst jeg og. Synes det er så fint der og!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg