Ukens spørsmål -1

Hvilke smykker/ringer bruker du?

Jeg bruker et smykke som jeg fikk til dåpsgave av bestemoren min, det har jeg brukt i flere år. Også bruker jeg en ring jeg fikk av mamma til jul.

Hva slags stil har du?

Jeg har en mørk stil, men ikke helt svart viss dere skjønner. Bruker som vanlig en svart genser og en mørk blå bukse, eller en svart genser og en farget genser. Synes det er så tøft å litt sterke farger inn. Og siden jeg har mørkt hår synes det passer enda bedre.

Har du mange venner?

Jeg vet ikke hva jeg skal svare på denne. Jeg er ikke akkurat den som har mange venner, og har alltid noen å være med osv. Jeg har hatt veldig mange falske venner før, og siden en god vennine sa noe til meg noen dager siden. Så jeg funnet ut at jeg har det nå også. (hun sa noe om hva ei hadde gjort mot meg) Men jeg har de vennene jeg trenger!

Har du lange eller korte negler?

Jeg prøver å spare til lenger, men mine knekker veldig fort. Men det er litt lengde på de!

Har dere flere spørmål? Så svaer jeg på de neste uke!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg