Dagen i dag

Det så ut som mange likte at jeg la ut et av mine favoritt prudukter, så jeg tror jeg skal gjøre det flere ganger fremover. For jeg har alltid noen jeg finne som jeg bare elsker, så da kan jeg blogge om det og gi dere et tips. Jeg pleier heller ikke å kjøpe dyre ting for jeg er ikke den rikeste heller, da sparer jeg litt med det.

I dag har jeg bare vært på skolen og forbedret meg til engelsktentamen som er i morgen, heldigvis er dette siste gangen vi har tentamen før eksamen. Kan si at jeg gruer meg litt, men jeg tror det vil gå gangske fint. Det jeg mest gruer meg til er munntelig. Blir alltid så nervøs da, men det går alltid bra og jeg overlever, haha!

Og på fredag skal vi ha skidag, så jeg håper det ble sol den dagen, for da klarer jeg å kose meg! Å stå på ski og det er fint vært synes eg er så koslig og godt. Har noen dere noen planer til denne uka?
Kos dere resten av kvelden!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg