Jentekveld

Nå har jeg kommer hjem frå skolen, og er så glad for at det er fredag og nå er det helg. Bytta rett til koseklær når jeg kom hjem. Men det har vært en fin dag i dag da!

I dag må jeg handle inn til jentekvelden jeg skal ha morgen, da blir det mye godteri og pizza! Har ikke hatt en sånn jentekveld med så mange før. Så blir spennene å se hvordan det går! Men det skal nok gå bra, vi har jo bare tenkt å kose oss!  Vi skal bare spille masse og prøve å ha det gøy sammen. Gleder meg veldig kan jeg si! Er alltid gøy å være med vennene sine på fritiden også, og ikkje bare på skolen.

Flere som skal finne på noen med venner i helgen?

Ble et tidlig innlegg i dag, men tenkte det ikke kan gjøre noe skade. Dere får ha en god helg! Kos dere masse, så snakkes vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg