Mine favorittbutikker!

I går gidde jeg dere noen tips, så i dag tenkte jeg at jeg skulle dele hva mine favorit butikker er, både for sminke og klær!

Blivakker.no

Her pleier jeg å kjøpe sminke og hårprodukter, de har alltid gode tilbod og gratis frakt så det bli så mye billigere å kjøpe det jeg trenger/vil ha fra her enn i butikken. Så viss du ikke vil bruke så mye penger på sminke vil jeg anbefale dere å kjøpe fra her, og det er rast levering!

Makeupmekka

Her selger de alltid “try me” som er rundt 30-50kr for, det er forskjellige sminke prudukter og koster som kan være det. Og selv elsker jeg “Hello pretty” foundation pudderet. Det kan jeg sikkert skirve mere om i et annet innlegg.

H&M

Har liker jeg veldig godt klærne! Mye av det er akkurat min stil. Og de har sminke på butikkene sine og et er også veldig bra! Der jeg har vært har det ofte vært mye sminke på tilbud. De selger ikke sminke i nettbutikken da, som er litt dumt, men så er det nå.

Bikbok

Liker veldig godt klærne fra her, de har også klær son kan passe godt i min stil! Bare pass på at de har litt liten størrelse, men elles elsker jeg butikken!

    Nelly

Der har de så fine klær! Og jeg liker spessielt godt de klærne som passer best til sommeren. Det kan være litt dyrt å hande fra her, men klærne er så fine og behagelige at det er verdt det!

Noen butikker dere vil anbefale?

Ha en god kveld videre!

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg