Antrekksbilder?

Dagen begynte med at jeg skulle klare å forsove meg… igjen. Men ellers var dagen bra! Var litt godt å komme meg på skolen igjen etter ferien. Alltid gøy å treffe vennene sine igjen!

 

Senger med et bilde av meg og Maren aha! Hvis dere vil vite mere om hun så er instaen hennes: Maren_rudsar og snappen: Maren_Rudsar02. Og jeg kan slenge med min insta også hvis det er noen som vil bli litt bedre kjent med meg: Elisabethzslettom. Jeg kommer ikke til å legge ut når det er nytt innleg der men følg med på blogg snappen min: ezsblogg. Der kommer jeg til å legge ut når det har kommet ut et nytt innlegg!

Jeg tenkte kanskje om jeg skulle begynne med å legge ut antrekksbilder hver morgen?

Det blir mest bare i ukedagene og kanskje noen ganger i helgene også, siden jeg bare går rundt i koseklær når det er fri fra skolen, men det er sefølgelig noen ganger jeg er med venner eller noe annet og da kan jeg vise hva jeg har på!

Men dere som ikkje visste det så legger jeg ut innlegg ut kl 18:00. Og jeg kommer til å legge ut antrekksbildene rundt 08:30 og i helgene vil det bli litt senere på dagen, men to innleg hver dag nå i fremtiden!

Topp: Bikbok

Bukse: Cubus

Dette er hvertfall det jeg hadde på meg i dag! Ble litt kaldt på skuldrene da aha, er ikke akkurat så varmt på skolen heller for tiden.

Kos dere resten av kvelden!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg