28.02.2018

Hei dere!

I dag har det egentlig bare vært en kosedag. Begynte dagen med å løpe en liten tur med hunden. Elles har jeg sittet i sofaen og kost meg med mat og youtube. Siden jeg har vinterferie nå så har jeg bare godt i koseklær hele dagen, ahah. Flere som har vinterferie nå?

Og før jeg glemmer å si det, så er dessverre pc’en min innstilt på nynorsk så hvist det blir mye blanding med bokmål og nynorsk så beklager jeg det.

Men resten av kvelden i dag så skal faktisk farge håret! Sist gang gikk det ikke så bra, siden fargen var veldig lik som den jeg allerde hadde. Så denne gangen skal jeg farge det mørkere. Jeg har rødt/orange skjær i håret så tror jeg skal begynne med lillashampoo etterhvert. Så da får vi bare se hvordan det blir! Jeg kan vise i morgon hvordan det ble, men nå har jeg ikke lillashampoo så det kan jeg vise senere. Siden jeg har brunt hår, vil det også hjelpe med å få et kaldere ressultat. Ahah nå gleder jeg meg!

Men nå ble det veldig mye rot her…igjen. Men ha en god kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg