1. steg til ny forandring

Etter dette året, og alle andre år. Har jeg gått gjennom dritt. Rundt i juletider bestemte jeg meg at jeg trenge en forandring, men ikke akkurat da, men at jeg kunne vente litt. Her om dagen fant jeg ut at den ventingen er ferdig. Jeg må gjøre noe med det nå! Og jeg angrer ikke, jeg vil heller bare få et bedre resultat til skolen begynner igjen.

Jeg har forandret ting med meg før, men det har bare vært at jeg har byttet stil eller at jeg har sminket meg annerledes. Denne gangen måtte jeg gjøre noe litt større som får meg til å ikke se ut som den jeg var før. For den jeg var før, var den som hadde gått gjennom dette. Jeg har ennå gått igjennom det, men nå er jeg også den som også har vunnet over det. Jeg vil vise til andre at jeg klarer å komme meg gjennom ting uansett hvor hardt de prøver.

Jeg tok kontakt med frisøren og sa at jeg burde ha en forandring nå. Jeg hadde planer om å stripe håret mitt lenge, så nå gjorde jeg det og er så glad for det! Nå må jeg bare gi MASSE pleie til håret for å så stripe det igjen til høsten før skolen begynner.

Jeg kan fortelle det jeg gjorde vertfall:
1. Vi stripet det
2. Jeg måtte vente en liten stund for at det skulle funke. Måtte vente en stund siden jeg hadde hjemmefarget hår pluss at det var såpass mørkt også.
3. Så skylte hun det og pleiet det.
4. Tørket det
5. Klippet håret, tok bort alt slitt og klipte litt opp. Klipte også litt stuttere framme for å få mer “frisyre”.
6. DONE!

Dette tok totalt 4,5 timer så var ikke bare bare. Heldigvis kom mamma innom med noe godteri! Kjenner også frisøren jeg var hos så vi hadde mye å snakke om. Jeg er vertfall fornøyd med resultatet så langt! Frisøren gjorde også en god jobb! Hvis noen lurer, var jeg på hårloftet i Lom.

2 kommentarer
    1. Fineste Elisabeth <3
      Du er ei fantastisk flott og GOD jente som jeg er veldig stolt over å ha i livet mitt. HUSK….det var MEG som så deg først hahaha Du er tøff som står imot alt du har vært gjennom. (GIRLPOWER) Stå på videre med hva som møter deg både positivt og negativt. Jeg heier MASSE på deg <3
      Gla i deg <3
      STOOOOR Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg