Ting jeg elsker

Siden jeg skrev om ting jeg hater her om dagen, så må jeg få noe positivt inn på bloggen også. Så her kommer det noen ting jeg elsker!

Fine kommentarer- Er det noen som kan gjøre dagen min bedre så er det fine kommentarer eller meldinger. Jeg har ofte dårlige dager pga stess osv, men så har jeg så flotte følgere som vil sende meg en liten beskjed som får meg til å smile. Sånne meldinger er noe av det beste jeg vet og setter så utrolig pris på.

Gode middager- Jeg skjenner så savn på gode middager når jeg bor her på hybelen fordi det blir ofte noe enkelt. Da er det så utrolig godt å komme hjem til en god middag hos mamma!

Folk som faktisk bryr seg- Når noen spør om dagen min og vil snakke om meg fordi de vet jeg har det vondt, og som faktisk bruke tiden sin på meg betyr mye. Jeg har hatt mange venner som har gjort det gjennom året og jeg er ennå så takknemlig at dere aner ikke.

Ole Marius- wow sjokk. Nei men seriøst, han er det beste som har skjedd meg. Ingen har brydd seg så mye om meg før, og ikke minst har vist det.

Gode dager- Nesten ingenting slår en god dag. Og nå begynner det å bli sommer snart og bli lysere ute så dagene mine blir bare bedre og bedre! Spørs selvfølgelig hvordan dagen på skolen har vært, men når skoledagen er slutt jeg kan gå ut i sola isteden for mørke så er det en selvfølge at dagen blir bedre. Hvem liker ikke å legge seg om kvelden og vet at den dagen har vært bra og man er fornøyd?

Sommer- Jupp, var også et sjokk. Jeg liker best sommeren siden det er godt og varmt, sol og lys osv. Også slipper man å holde på å falle for hvert skritt man tar og MÅ ha på seg en stor varm jakke siden det er så kladt… Gleder meg til varmen kommer hihi.

Buster- Komme hjem til mamma nå og møte Buster igjen er så utrolig godt. At noen kan bli så glad for å se meg igjen er så søtt. Pluss at nå som jeg er lenge borte så blir han nesten helt opptatt med å bare være med meg når jeg er hjemme, haha! Rett og slett en leves kosebamse.

Skrive- grunnen til jeg startet en blogg i utgangspunktet var fordi jeg elsker å skrive. Bare å spørre mamma hvor mange bøker jeg kjøpte før bare for å skrive i. Jeg skriver ofte i en bok der jeg deler tankene mine i. Den er ganske privat så ikke Ole Marius får lov til å lese den en gang. Men det er også min måte å få ut følelser på, og det hjelper. Men ja skrive, jeg har alltid hatt en god karakter når det kommer til skjønnlitterært i norsk. Og får vi beskjed om å skrive en fortelling tar det ikke lang tid for meg å skrive en side.

Sminke- Ingen og ingenting får meg til å slutte med sminke nei. Sminke har blitt en del av meg, og mer er det ikke å si.

Haters- må må faktisk bare elske de, men tanke på at de bruker sin tid på deg fordi de tror de er bedre. Og må bare sende en stygg melding fordi de ikke liker deg. Kan man bare ikke holde tanken i hodet sitt og gjøre noe annet?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg