Planer for vinterferien!

Hei dere! Nå har jeg vinterferie og kan si det er digg. Jeg har selvfølgelig reist hjem ti Lom, men noen planer er det <3

Rydde rommet og gjøre det klart til sommeren- Det har jeg allerde kommet en lang stubb med, men noe er det igjen å gjøre. Bestemte meg for at jeg ikke gidder å rydder opp alt det som blir når jeg flytter hjem igjen til sommeren, for det var allerede mye rot pga flytting!

Gå tur hver dag- Nå har jeg buster her som ikke sier nei takk til en tur, så da blir det det hver dag! Så holder jeg meg også i litt aktivitet.

Være med mamma- Ser ikke mamma så ofte, så vi finner på litt ting sammen. I dag var vi på bakeriet og herregud så koselig det var1

Trene- Jeg tar ikke helt pause fra treningen, det blir joggeturer med Buster og styrketrening hjemme.

Jobbe med sosiale medier- Finnes ikke så mye inspirasjon å hente inn når det ikke er så mye å finne på, men tenker å poste litt på innta og prøve så godt jeg kan å skrive til dere her! Nå har jeg ikke så mye annet å gjøre.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg