Nytt innkjøp!

I dag reiste vi til Lillehammer en tur, så jeg stakk innom hm for å se. Fant noen ting som jeg ikke kunne legge fra meg igjen! Er ikke så lett å bare se på ting når man er litt for glad i shopping, hehe!

Lite fun fact, vi fikk i oppgave at vi skulle finne en trend og skisse til den trenden. Fant ut at neon farger skal være en trend i år! Jeg elsker neon farger og måtte bare hoppe meg på, så jeg elsket denne t-shorten (149kr)! Den er lang sånn at man bare kan ta et belte rundt livet og du er et kjempe kult antrekk! Kjøpte også dette beltet (139kr) der det står Billie Eilish, hvordan kan man ikke elske sangen hennes og bare henne som person?

Det jeg elsker med hm er at det ofte er mye tilbud, og der fant jeg denne genseren (129kr). Den er så fin! Stoffet er ikke sånn kjempe tynt og den holder varmen, som er perfekt til en kald sommer dag! Den har en høy hals med glidelås. Jeg må ha glidelåsen oppe siden jeg hater å ha noe tett inntil halsen, men det er bare meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg