Nye produkter!

Jeg har hørt mye om disse produktene og jeg kunne ikke la være å prøve dem selv!

Det er en ansiktmaske og et serum. Begge skal hjelpe på akne og få mer jevn hud. Selv sliter jeg litt nå med at jeg er veldig tørr på nesa, og kvisene mine begynner å poppe frem litt her og der. Jeg gikk på hudtabletter før som hjalp meg mye for å fjerne alle kvisene mine, siden jeg slet så utrolig mye med det. Jeg håper disse prukdktene kan hjelpe meg å få den huden tilbake når jeg bruke de tablettene.

Jeg prøvde ansiktmasken i dag og jeg likte den veldig godt! Det er kjempe viktig å ikke bruke den mer en 10 minutter siden den er verdig sterk. Jeg brukte den etter jeg hadde renset huden og tok på serumet og fuktighets kremen på etterpå. Den var også lett å ta på og av noe som er kjempe bra! Den gidde også huden min glød, noe som huden min ikke hadde i det hele tatt. Jeg gleder meg til test den mer ut! Siden den også er så sterk så kan man bare bruke den en gang i uken. Jeg vil oppdatere mer når det har godt en måned!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg