Det jeg er stolt av

  1. Jeg har blitt så psykisk sterk- Jeg har blitt en person som er vanskelig å knekke. Det gjør også at jeg automatisk får bedre selvtillit.
  2. Jeg har fått bedre selvtillit- Jeg er ikke helt på toppen men jeg er helt sikkert på god vei opp. Jeg har vært helt nede og ikke anet hvor jeg skulle ha gjort av meg. Men med hjelp av meg selv, som begynte med sosiale medier har det faktisk hjulpet. Jeg har fått myeee hat om alt om meg, men noen personer der ute gjør at det blir glemt fort. Jeg får også mange fine meldinger, kommentarer og folk som kommer bort til meg og skryter, det er noe jeg ikke glemmer!
  3. Jeg har aldri latt noen stoppe meg for å være meg selv- Jeg har alltid skillet meg ut på en eller anen måte og jeg har fått høre det også. Men det lot meg aldri stoppe, fordi jeg er meg og dette er mitt liv. Jeg er en barnslig person, jeg kler meg annerledes, jeg går med masse sminke og driver med sosiale medier. Vet dere hva, jeg er så glad at jeg ikke en gang prøver å være “normal”, og er heller den som får noen stygge blikk. DETTE ER MEG! Og om noen ikke respekterer meg og mine valg kan de faktisk bare gå fordi jeg er så utrolig mye mer verdt en det.
  4. Jeg lykkes- Alt det jeg har vært gjennom har ikke gjort at jeg sitter en dag i dag å hater livet mitt. Jeg har klart å jobbe meg igjennom det og en dag i dag er stolt av det. Jeg har ikke utslippet alt hat osv. Det vil jeg aldri gjøre, men jeg har psyka på min side. Det er jeg som kommer til å le til slutt.
  5. Mamma og pappa er stolte av meg- Det finnes ikke noen bedre følelse enn at foreldrene er stolte. Jeg har vært redd for at jeg ikke skulle gjøre det, men det har jeg klart.
  6. Jeg har tatt tak i livet- Jeg jobber meg mot drømmer sakte, men sikkert. Jeg har mål jeg vil nå og det lar seg ikke gjøre selv, det må jobbes for!
  7. Jeg har dere- At dere vil se meg vlogge hver dag på snap, at dere vil lese det jeg skriver og se på videoer jeg lager. Det gjør meg så utrolig glad.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg