Dagens outfit!

God fredag dere! Nå er det bare i dag så er det helg igjen. Som jeg har sagt tidligere har jeg lyst til å begynne å legge ut dagens outfit. Det vil mest være i ukedagene og ikke i helgene da jeg det ikke skjer så mye i helgene for meg. Men bedre enn ingenting!

Tenkte egentlig og bruke en blå crop top under cardigan, sider jeg ser får meg at det blir mye finere. Men nå jobber jeg i praksis i butikk, og da fant jeg ut at en singlet er bedre å bruke.

Toppen er kjøpt for en stund siden på BikBok, og cardigan er ikke lenger til salgs hos Junkyard. Belte er fra NewYorker.

Bukse- Her

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg