10 ting om Buster!

Jeg har en hund, som heter Buster. Han er med i youtube videoen og! haha! Så jeg tenke å skrive 10 ting om han, alt fra utsende til personlighet. Så vet dere litt om han også, og ikke bare meg!

1. Rase han er

Han er en blandingshund, av tibetansk spaniel og york shork terrier.

2. Ligner ikke på søskene sine

Han ligner ikke på noen av søskene sine i samme kullet. De andre fra samme kull, har ører som står opp og kort pels. Buster derimot, har hengende ører og har lang og bustete pels! 

3. Krøller på hodet.

Oppå hodet hans, har små krøller, og resten av pelsen er rett. Han er så søt! Ser nesten ut som et lite lam med de krøllene!

4. Skal alltid ha ting i munnen når han blir glad.

Når han blir glad, f.eks når vi kommer hjem igjen. Må han alltid ha noe i munnen! Det er det første han gjør når han ser noen igjen, springer å finne noe å ha i munnen. Så søtt!

5. Han lærer utrolig fort.

Siden han var valp, har han lært fort. Hvist jeg skulle lære han et triks, så tok i det lang tid før han lærte det! Det kunne ta opp til en halv time, men det er ikke værst! 

6. Han elsker popcorn!

Hver gang jeg har popcorn kommer han springende å skal ha. Han blir aldri lei! (Vet at hunder ikke skal ha salt, men tar nesten ikke noe på, og sjekker om det er mye salt på biten han får før han får den)

7. Skal alltid legge hodet sitt på ting.

Hvis oppvaskmaskinen står oppe, skal han alltid legge hodet sitt der. Han legger hodet sitt oppi hånda mi når han får sjansen osv.. Det er søtt da!

8. Han elsker pakker!

Jeg vet ikke om jeg ikke har sett en hund som ikke er nysgjerrig når noen skal åpne pakker, eller kommer hjem med poser når man har vært på shopping!

9. Bestevennen hans.

Han har en bestevenn som heter Becky, er flere ganger vi passer hun, og de har det så gøy! Hver gang vi sier navnet hennes så blir han så glad! Står med vinduet for å se om han kan se hun. 

10. Klengete.

Hvis jeg er hjemme alene med han, skal han være med over alt! Han liker virkelig ikke å være alene. Og det skjønner jeg jo!

 

Det var 10 ting om Buster! Dere får sikkert høre om han mere, og flere bilder av han. Kos dere resten av kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg