Ny video!

Nå har jeg lagt ut en video til på Youtube, men jeg måtte bytte bruker siden den andre ikke funka helt. Kommer til å bruke den kanalen jeg har lagt ut en video nå fremover! Som jeg sa i videoen så sier jeg at jeg må skjerpe meg for dette er min drøm, og jeg skal oppfylle min drøm! Men jeg håper dere liker denne videoen!

Og jeg har et mål å legge ut to videoer til denne måneden. En der jeg viser mine julegaver og en jeg har en house tour når alt er pynta til jul! Kommer til å filme den selve juleaften! Så to videoer under en uke! Kanskje jeg filmer en før jul, siden det er noen dager igjen. Men vi får se! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg