Følg drømmene

Nå sitter jeg klar til å gjøre noe skole arbeid. Skrive søknad på norsk å engelsk for å kunne ha to praksis uker på Island! Jeg har så lyst til å bli valg en av dem som kan bli med, fordi jeg får jobbe på et hotell som jeg synes virker spennende og jeg har så lyst å reise dit for opplevelsen! Jeg har et mål om å kunne reise når jeg blir eldre, og det er et mål jeg skal ha hele livet. Og hvis jeg lykkes med dette som også er et stort mål, vil jo jeg kunne legge det ut og vise dere og! Det er rett og slett min drøm. Reise rundt og vise dere hva verden har å by på! Jeg skal følge drømmene mine så godt jeg klarer!

Kjole – Cubus     Jeg har også en makeupvlog på snap! – Makeupvlog02

Men nok om målene mine, etter jeg har skrevet søknadene så skal jeg prøve å redigere videoen så godt jeg kan. Det kommer ikke til å bli kjempe bra, men jeg håper dere hvertfall liker den. Hugs at det er min aller første video! Nå får jeg komme i gang med arbeidet, ha en fin kveld!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg