Hei igjen!

Vet jeg ble borte igjen, men nå skal jeg satse for fult! I dag har jeg spilt inn en Youtube video, og laget en konto på Youtube. Har ikke lagt den ut ennå, fordi jeg må få redigert videoen som jeg skal prøve å gjøre i morgen. Det er en helt vanlig sminkevideo, men håper dere uansett kommer til å like den. Jeg legger den ut her når jeg har fått lagt den ut! Gleder meg til å få høre hva dere synes om den.

Torsdag skal jeg tilbake hudlegen igjen, så jeg tenkte jeg kunne vlogge den dagen. Jeg har aldri vlogga før så er spent på hvordan det blir! Jeg ser hvertfall fram mot å kunne gjøre noe mere med live mitt enn å bare sitte inne å se på film, haha! Og jeg drømmer jo om å blogge og drive med youtube så nå har jeg sakt til meg selv at nå skal jeg gjøre det fordi det ikke kommer av seg selv! Håper noen av dere vil følge meg videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg