Komme hjem til dette! :D

I dag når jeg kom hjem, var jeg utslitt etter dagen. Også lå det et par pakker til meg på benken og jeg ble så glad når jeg åpna de. Har venta på de så lenge! Det var et par vipper, et par som jeg kjøpte på wish (hehe) for jeg hadde fått linken til noen som var bra. Og de ser ikke så verst ut, så ble glad for det! Også er det par jeg kjøpte på beauty bay. Og ble glad når jeg så dem!

Jeg elsker vipper. Synes de gjør alt man trenger. haha! Finner ikke linkene dessverre, men jeg skal lete etter dem og legge de ut senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg