Første skoledag

I dag var første skoledag. Og jeg grudde meg litt, men også gleda meg. Synes det var skummelt å begynne på en ny skole med folk jeg ikke hadde sett før.  Men håper jeg blir mere kjent med de andre som går der! Jeg trivdes hvertfall første dagen. Er mye bedre å gå på vidregående enn på ungdomskolen, haha! Jeg hadde det ikke fælt på ungdomskolen, men det er mye friere å gå på vidregående. Og det var godt å få et nytt sted å være på! Så min første dag var super!

(Maren som tok bildet)

Får bare smile til de andre og håper de får et fin tanke om meg. Synes det er litt vannskelig å komme kontakt med nye folk. Er litt redd for å snakke, men det håper jeg går over. Synes det er litt dumt å gå på en skole der man nesten ikke kjenner noen, eller bare ikke vet hvem de er osv. Men dette var bare første dagen, så det går vel seg til etterhvert. Håper dere som går på skole har hatt en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg