Sånn ble det!

Har akkurat blitt ferdig med rommet, og tatt noen bilder hvordan det ble. Det er ikke 100% ferdig, men er ikke mye igjen. Vi mangler å ha inn en seng her og noen småting. Men jeg hvertfall fornøyd med hvordan det ble! Og håper dette kan inspirere andre å ta tak i ting som ikke er helt ferdig. Eller bare noe som burde få en forandring.

Litt rosa måtte det bli! Synes det burde komme inn en lett farge inn i rommet og ikke bare grå, svart og hvit. Og det gidde virkelig den effekten jeg ville ha! Ble så fint!

Litt mere rosa på bordet, haha! Og er ikke den bamsen såååå søt! Mangler bare en liten blomst oppi den vasen, men får klare seg uten til jeg får tak i det, haha.

og sånn ble det! Før sto bare den sofaen som er her nå også, så er mye bedre! Det meste av tingene jeg har brukt til å pynte med er frå nille. Lyset på kommoden er frå Jysk. Og noe fant jeg i huset som ikke ble brukt likevel. Så er glad over at jeg kunne bruke det! Håper dere er enige med meg, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg