Rydde prosjekt

Nå sitter jeg i rotet. Har rydda i hele dag. Vi flytte til det huset vi bor i nå for en år siden og vi er ennå ikke helt ferdige, men vi har vært litt sløve med å fikse på det. Så nå har vi bestemt oss at vi skal rydde og fikse. Og jeg synes det er så gøy å gå inn i sånne prosjekter. Det blir så stor forandring når man er ferdig. Vi har tenkt å gå igjennom alt og kanskje flytte litt på møbler for at det skal bli finere. Og jeg har fått oppdraget å pynte med gjenstander. Synes det er så gøy å både kjøpe og pynte med! Og jeg setter alltid opp et farge tema i et rom før jeg begynner å fikse på rommet. For da ser det så mye finere ut! Synes jeg da.

Men nok om ryddingen haha. Nå er det jo snart skole start og er jo noen som har begynt i dag. Søskenbarnet mitt begynte i dag, og lurer på hvordan det gikk. Siden hun begynte på ny skole. Hun var vel like spent som jeg er. Alltid skummelt med ny skole, men det går som regel fint. Så jeg har allerede sakt hade til sommeren. Merker at vi begynner å gå mot høsten. Og jeg har allerde begynt å glede meg til jul, haha! Er så glad i julen. Vet ikkje om noen andre som er like glad i julen som jeg er. Allrede begynt å tenkte på hvor juletreet skal stå og julegaver! haha!

Nå får jeg runde av og rydde mere. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg