Ikke så mye som skal til

Synes det alltid er så godt å gå tur med huden om kvelden, får slappet av og fått frisk luft. Har gått tur med han i en god stund nå, og jeg synes jeg har blitt tynnere. Jeg har gått mye i det siste. Jeg var ikke feit eller er det. Men det var fett på kroppen som er borte nå likevel. Og kondisen min har jo økt litt! Så er litt gøy å se! Og det får meg til å ville gå tur hver kveld. Godt fysisk og psykisk.

Er ikke så mye som skal til egentlig. Jeg har villet lenge begynne å trene, men er litt vanskelig her jeg bor. Men kan alltid ut å løpe, men vil Renee styrke også. Og da vil jeg helst være på et treningssenter! Men har trent styrke på rommet så lang. Har ikke gjort det på en stund nå, så må få meg selv til å begynne igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg