Slutte å frykte på hva andre mener

Jeg tror jeg kommer til å begynne med YouTube. Har alltid hatt lyst til det, men aldri turt. Var alltid så redd for hva andre ville mene. Men nå skal jeg bare gi blaffen i hva de tenker om det, og gjøre det jeg vil. Jeg kan hvertfall prøve. Så får jeg se om jeg trives. Jeg må tørre å gjøre det jeg vil, uten å frykte fra hva andre tenker. Fordi dette er mitt liv, og jeg vil gjøre noe ut av det. Vil ikke bare sitte og ikke gjøre noe. Så nå skal jeg begynne. Det er snart sommerferie, så det blir mye tid til det også.

Så jeg skal slutte å bry meg, og bare tenke på meg selv. Kanskje jeg oppnår noe stort. Hvem vet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg