Godt å komme hjem

Nå er det en stund siden jeg kom hjem. Og er så godt å komme hjem igjen. Borte bra, men hjemme best. På veien hjem så var vi innom Eidsvoll og syntes det var så spennende å høre på når vi gikk inne i huset og hun som viste oss rundt fortelle ting som hadde skjedd, og hvordan det var på den tiden. Jeg er egentlig glad i historie, så dette var noe for meg!

Når jeg kom igjen, var jeg så glad for å være hos buster igjen, haha! Babyen min det. Men jeg får runde av, må få pakka mere ut av bagen min. Tok med meg for mye. Typisk meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg