Tørre å presse seg slev

Jeg innså nå hvor mye jeg har kjøpt. Det er så mye, så lurer på hvordan jeg skal få det med meg hjem. Haha! Men det har vært koselig i dag. Vi har hatt mye fritid når vi har vært her, og det er så godt!

Vi har vært på stortinget, det var faktisk ganske spennende! Også var vi inne på megazone og vi spilte laserskytikg. Ville ikke først på, men syntes det var gøy når vi fikk startet! Må bare presse meg selv til å prøve nye ting. Har hatt det så koselig menst jeg har vært her, men savner å være hjemme. Sånn er det bare. Dere får kose dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg