Pakket og klart

Da er alt pakket og klart til i morgen, og skjenner at jeg gleder meg bare ennå mere! I morgen kl 08:00 så reiser jeg fra Lom med klassen til Oslo. Det skal bli så gøy! Og jeg og venninna mi skal prøve å shoppe så mye vi kan. Vi elsker å shoppe, og vi liker så godt å shoppe sammen! Er så gøy å være med noen som synes det er gøy, og ikke noen som ikke liker det. Er så gøy og man finner så mye når man er to!

Kommer til å savne buster så urolig mye! Han har blitt så glad i meg i det siste at det nesten er litt mye, haha! Er rart hvor knyttet man blir til dyr. Nå får jeg runde av, kos dere masse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg