3 år snart over

Nå sitter jeg og koser meg med noe chips og dip, liker så å ha noe godt å spise på fredagskveldene. En uke ferdig og to dager fri til det er en ny uke. Planene denne helga er å være med noen venner i morgen og pakke til Oslo søndag. Har allerde snakket formye om den Oslo turen, haha! Men er jo lov å glede seg. Men det er ikke bare Oslo turen vi skal på, vi skal til Lillehammer den 19. Juni. Ei i klassen vant en konkuranse vi var med på, så da fikk vi en ekstra klassetur! Ble så glad når jeg hørte det, jeg elsker å bare komme meg ut av bygda å være litt i byen. Er ikke ofte jeg er der. Så gleder meg veldig!

I dag på skolen kom de som skal begynne i 8. Klasse på besøk. Er så rart å tenke på at jeg slutter på den skolen om 3 uker. Jeg gleder meg til ferie, men tror jeg vil gråte på avsluttningen, fordi jeg innser at de 3 årene er over for meg og at jeg aldri vil ha samme klasse igjen. Har hatt de så lenge, så det blir så rart! Men nytt skoleår, nytt område, nytt miljø og nye venner venter!

6 kommentarer
    1. Aww, nå ble jeg litt nostalgisk samtidig som jeg nok en gang følte meg litt gammel! xD
      Du fikk meg nå nemlig til å tenke på blant annet da jeg sluttet på ungdomskolen for å gå over til videregående for, hva jeg tenkte på, bekymret meg for og gledet meg til den gang. Ja det er vel 10 år siden eller noe sånt det nå, herregud – okei, nå får jeg en aldri så liten alderskrise straks kjenner jeg 😮

    2. Aylar Von Kuklinski: Haha, årene flyr. Føles som d var i går jeg begynte på skolen og bare sto i ganger for å vente til for å få beskjed om hva vi skulle. Gruer og gleder meg veldig til Videregående, men første dagen er alltid skummel!

    3. Det er sikkert og visst! – Du, jeg vet ikke om du egentlig trenger disse rådene, men.. Jeg har litt lyst til å gi dem til deg nå likevel, kanskje mest fordi jeg skulle ønske at noen ga MEG disse rådene på et viss tidspunkt da jeg gikk på ungdomskolen og sånn: Våg å vær litt vill. Våg å gjør det DU har lyst til, selv om det kanskje ikke er helt sosialt akseptert av alle andre. Lev livet slik som DU ønsker å leve det. Det er jævlig skummelt, men tro meg; det er bedre enn å ende opp 10 år tidligere med å angre litt bittert på alt det ville, men ikke helt turte..

    4. Aylar Von Kuklinski: På skolen jeg går på nå er jeg rett og slett vil. Har fått meldinger av andre medelever at jeg burde oppføre meg mere voksen. Men det bryr jeg meg rett og slett ikke om. Man er bare ung en gang i livet!

    5. Helt riktig innstilling!! Som sagt – det er bedre å angre på alt man har gjort her i livet, enn alt man IKKE har gjort. Stort sett ihvertfall.
      Om hundre år er alt glemt likevel, liksom, hehe. Jeg heier på deg ihvertfall!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg