Slik vasker jeg sminkekostene mine!

Det kan alltid være litt vanskelig å finne en måte å vaske sminkekostene på som du liker. Men det finnes så mange måter å gjøre det på. Så jeg tenkte å dele med dere hvordan jeg vasker mine!

– Jeg begynner alltid med å skylle de med vann.

– Så tar jeg shampoo og gnir det i hånda sånn at produkt kommer ut

-Så er det bare å skylle shampooen ut i vann

– Når du skal sette den til tørk, sett den ståene med hårene ned. Sånn at vannet renner ut av kosten, eller vil limet løsne og det er ikke noe gøy!

Jeg bruker bare shampoo fordi jeg synes koster blir mere fluffy, og jeg liker sånne koster. Og den blir ren! Håpet dette kan være en måte for deg!

1 kommentar
    1. takk for at du deler.
      Har selv brukt en slags “matte” til å vaske kostene med. Men har ikke følt at dem ble spesielt “fine” eller myke.
      Så skal absolutt teste å bare vaske dem i hånden ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg