Gledes til Olso tur

Kommet hjem frå skolen og klar for helg. Jeg har fri i morgon fordi de andre har eksamen, jeg har allerde hatt den og det er godt å være ferdig, nå ventes det bare muntlig eksamen. Men før det skal jeg til Oslo sammen med klassen. Som jeg gleder meg for mye til! Har aldri vært så mye i Oslo før. Har vært der et par ganger med det har vært litt utenfor. Og nå skal vi være midt i sentrum så blir så gøy å se! Har aldri sett slottet heller, så det blir spennede! Har faktisk tenk å begynne å finne ut hva jeg skal ha med meg. Sånn at jeg ikke glememr noe. For det er ikke gøy. Får se om jeg klarer å legge noe ut her menst jeg er der, skal prøve så godt jeg kan. Og hvertfall skal jeg ta masse bilder som jeg skal dele med dere! Kommer sikkert til å bli et innlegg der jeg viser dere hva jeg kjøper.  Tror det kan bli en del så kanskje det må bli to innlegg for litt kjedelig å lese altfor lange innlegg!

Men nå har jeg tenkt å rydde på rommet og finne litt ut hva jeg skal ha med. Kos dere videre i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg