Sommerjobb hjemme

Da har jeg kommet hjem fra skolen, og er klar for å gjøre mere ut av dagen. Snakket med mamma om jeg kunne jobbe litt hjemme for å få litt ekstra penger til sommeren. Jeg fikk ikke noe sommerjobb i år, selv om jeg søkte. Men siden jeg er så ung, så vil de ha helst de som er litt eldre. Så nå skal jeg vaske kjøkkenet, stua og badet. Vanne plantene ute og i morgon tror jeg at vi skal male verandaen. Har allerde vært med å male litt før, men er mye igjen. Huset jeg bor ble ferdig i fjor, så treverket på verandaen må males i år.

Og sefølgelig skal jeg gå mye turer med Buster! Allerde vært på flere turer med han, og synes det er så godt å komme ut å gå litt. Får litt firsk luft og luftet tankene. Er så godt fysisk og psykisk. Men dere får ha en god dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg