Planer fremover

Nå er det snart sommer, og jeg gleder så må utrolig mye! Har et par planer fremover som jeg vil gjerne dele med dere!

Oslo- Vi skal ha en klassetur til oslo om to uker. Vi reiser den 4. Juni og kommer tilbake den 6. Juni. Vi skal besøke energiseneret på øyer, stortinget og Eidsvold. Men jeg skal være helt ærlig å si at jeg gleder meg mest til vi kan gå fritt. Da blir det shopping!

Sørlandet- Vi resier til Sørlandet hver år. Gleder meg alltid å komme dit, å møte familien. Møter det bare ca en gang i året som er veldig trist. Føler meg mere hjemme der enn det jeg gjør her jeg bor nå. Så har så lyst å flytte ned dit når jeg er ferdig med utdanning.

Sverige- Denne er ikke helt sikkert blir noe av. Men sjansen er stor. Jeg, mamma og kanskje noen andre har tenkt å ta en trur dit i sommer. Da blir det mere shopping! Jeg håper på at vi skal reise litt langt inn i landet og være der noen dager. Synes det er så gøy å komme på andre steder å bli kjent der!

Skole- Nå er jeg snart ferdig på ungdomskolen. Det har gått så fort. Føltes som det var i fjor når vi skulle begynne der for første gang i 8. Klasse. Så da venter vidregående neste! Skal bli så godt å få litt forandringer i livet. Og nye venner, sefølgelig!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg