Redd for hva de andre sa

Jeg har ikke blogget på flere måneder, og jeg angrer. Fordi jeg liker å blogge utrolig mye. Jeg var rett og slett redd for hva de andre sa om meg, og ryktene. Jeg tror jeg har hatt dårlige rykter før, men om hva det vet jeg ikke. Og her jeg bor blir å blogge sånn veldig “fjortis” greie. Men for meg er det ikke det. Det er en hobby, noe man liker å gjøre som alle har. Så jeg skal blogge nå fremover, Og jeg skal prøve å få tatt finere bilder, og bare stå på! For jeg er lei å la andre bestemme over meg, og at jeg skal frykte for andre. Jeg skal høre mere på meg selv. Alle kan ikke like meg, og jeg ber ikke om det. Så viss noen ikke liker meg, så kan de gå. Jeg bryr meg ikke, fordi jeg vil være meg selv og ingen skal få stoppe meg til å være det heller. Så nå fremover skal min gode mamma få lov til å være litt fotograf! Det blir gøy!

Og håper de leserne jeg hadde, kommer tilbake og selvfølgelig noen nye! Og at dere vil like bloggen min. Men viss du har kliket deg inn her så skal jeg si litt om meg selv.

Jeg er en jente som kommer fra Lom og går i 10. klasse men skal begynne til vidregående etter sommeren, som jeg glerder meg veldig til! Jeg kjemper mot depresjonen jeg har hatt nå i noen år. Og få bedre selvtilit og bare prøve å få livet mitt som perfekt det kan bli! Jeg har drevet med sminke siden jeg gikk i 5. klasse da jeg begynte å bruke litt, og fant ut at det var noe jeg likte! Og nå vil jeg dele livet mitt her på bloggen, og hva jeg kan gjøre med sminke og vise at jeg er verdt noe!

Så håper du vil lese bloggen min videre! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg