07.04.2018

Jeg har ikke fått blogget i de siste dagene, rett og slett pga skolen. Det er mye som skjer nå. Vi skal ha tentamen neste uke,og ikke lenge til er det eksamen. Vi fikk mye lekser etter ferien, så jeg måtte få gjort det unna. Men nå er jeg tilbake og skal prøve å være så flink som mulig å være aktiv her. Men nok om det. Jeg var på kino i går og så på utøya filmen. Den kan jeg anbefale å se, den er virkelig en tankevekker. Tenkte på den filmen resten av kvelden, om at dette faktisk har skjedd her i Norge, menst jeg har levd, og jeg har ikke levd så lenge. Så ble egentlig ganske redd. Men dette skjedde for 7 år siden, så tror nok det skal gå bra. Og jeg bor også et sted som er ganske trygt. 

Men i morgen skal jeg til Maren, lenge siden jeg har vært hos henne. Så da får jeg komme meg dit. Er ikke langt dit heller, så vet ikke hvorfor jeg ikke er der så ofte. Men sånn har det bare blitt. Ikke så veldig mye mere å fortelle nå, så kos dere med helg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg