Gledes til sommeren

I går fikk ikke blogget, det skjedde noe jeg ikke hadde ventet meg, og da trengte jeg egentlig bare å sitte for meg slev og snakke med en vennine på telefonen. Det ikke noe alvolig sånn at dere vet det. Er bare en person som såret meg, og det er helt vanlig at det skjer. Og det går bra med meg nå! Men vi fikk besøk av en hund vi skal passre til mandag. Og de er alltid koslig! Hun og hunden vår er bestevnner. haha! De blir alltid så glade når de møtest, og buster sto med vinduet å ventet på henne nesten hele dagen, og var så glad når hun endelig kom.

I kveld så kommer bestefar også på besøk. Gleder meg så til sommeren nå å kunne reise ned til Sørlandet der jeg har halve familien min. Savner så mye søskenbanet mitt der nede! Men nå begynner det allerde å bli varmerne og mye av snøen her har smeltet, og jeg blir så glad! Jeg er den perosnen som elsker sommer, å kunne være ute i varmen og ikke ha på seg altfor mye klær. Lengter til jeg kan sole meg og. Herregud gleder meg bare mere og mere med å snakke om det! Drømmer meg nesten bort, men dere får ha en fin dag videre!

Har dere noen spørsmål til ukens spørsmål?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg