Hjem til påske

Nå er det bare en uke igjen til påsken, og jeg gleder meg veldig. Har tenkt at jeg skal være hos faren min da, siden jeg ikke er så ofte hos han, men det er bare fordi det er lenger vei til skolen. Savner å være hjemme der, så skal bli godt å komme hjem til barndsomhjemmet mitt igjen. Jeg hadde en katt der før som jeg har hatt siden jeg var liten, men dessverre gikk han bort i oktober i fjor.

Har ikke så mange planer til påsken, men mange av vennene mine skal bort så tror jeg kommer til å sitte hjemme og jobbe med bloggen. Håper på at det blir fint vær da! Synes det er så koslig å kunne sitte ute når det er sol ute, og det er snø. Dere får ha en bra dag videre!

2 kommentarer
    1. Så koselig at du får mulighet til å reise hjem dit når du har fri 🙂 Trist med pusen din. Man blir så glad i disse dyrene <3 Håper at du får en knallfin påske med masse sol 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg