Hvorfor jeg begynnte å blogge

Hvorfor jeg begynte å blogge var rett og slett fordi andre sa jeg burde skaffe meg en hobby. Jeg driver med sminke og det var jo egentlig hobbyen min, men siden jeg bare drev med det når jeg bare hadde veldig god tid tenkte jeg at jeg måtte ha noe annet også. Jeg elsker å skrive og har skrevet i bøker i fleire år. Så da tenkte jeg hvorfor jeg ikke kan blogge. Jeg kan blogge om sminke, som er det jeg har drevet med i fleire år.

Jeg har ikke blogget så veldig lenge, men jeg elsker det! Jeg skal prøve å bli flinkere og fljnkere, men tror når jeg har drevet med det en stund at det vil komme av seg selv. Men jeg prøver, å bli bedre mest mulig.

Det var en liten forklaring på hvorfor jeg startet å blogge, ha en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg