14.03.2018

Og da var det tid til tentamen, tror dette skal gå nokså fint. Veldig slitsomt at vi må sitte så lenge, siden jeg blir ferdig så fort. Men jeg klarer det, og det gjør jo bare at jeg får tid til å se igjennom det og det vil bli bedre. Siden jeg skal ha tentamen så skal vi bare sitte med en data i hele dag, så da tar jeg på meg noe som er litt mere behagelig enn en trang bukse.

Hvis dere vil så kan dere spørre meg spørsmål, så kan jeg begynne med ukens spørsmål, så blir dere litt mere kjent med meg!

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg