Favoritt produkt

Tenkte å gi dere et favoritt produkt som jeg har.

Jeg pleier å bruke den som primer, settinspray og så tar jeg den på litt mere utover dagen. Den gir mye fuktighet og gjør at sminken sitter lenger.

Pleier å ta den med på skolen og når vi skal ut å reise. Den hjelper virkelig å våkne opp litt. 

Den er ikke så dyr heller, så den passer perfekt de som ikke vil bruke så mye penger på sminke!

Jeg pleier å ta en vanlig primer først for at huden skal få litt mere fuktighet. Men etter jeg begynnte å bruke denne også har sminken sittet mye bedre på. Vil anbefale å teste denne hvis du ikke vet om en god setting spray eller primer!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg