Jentekveld

Da har jeg våknet fra en laaang søvn. Ble veldig sliten etter i går, men vi hadde det så gøy. Alle koste seg og vi må ha en sånn kveld igjen. Det ble mye spilling som gjorde alt ble så gøy.

De reiste rund 23 tiden og da måtte jeg bare få rydda opp det meste som var igjen også måtte jeg bare gå å legge meg. Sovna med en gang jeg la meg i senga.

Når man har sånne kvelder eller gjør noe i helgen blir jeg på en måte glad at jeg ikke bare har kasta bort helgen. Det er jo godt og bare ligge i senga og se på Netflix også, men man må prøve å være litt sosial også.

Det var hvertfall gøy, og håper det blir igjen om litt.

Håper dere har kost dere masse! Nyt helgen så lenge den varer, så snakkes vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg