6 tips til bedre dag!

Siden alle kan ha en dårlig dag tenkte jeg å dele noen tips til hvordan du kan prøve å gjøre dagen bedre!

1. Ta deg en løpetur. Selv gjør jeg det, og når jeg har kommet meg hjem igjen har jeg blitt litt mere stoltere av selv sammtidig! Hjelper ofte bare å komme seg ut litt i frisk luft.

2. Se en film, om den er trist eller morsom. Ser du en trist film vil bare følesene komme ut og du føler deg bedre etterpå og en morsom film kan få deg til å tenke på noe annet.

3. Og sefølgelig snakk med en god venn. Det er alltid godt å ha noen å snakke med, så bare ring henne/han og snakk eller spør om han/hun vil komme på besøk, for å kunne snakke face to face.

 

4. Har du et dyr så sier de vel aldri nei til litt kos. Bare kos med dyret og du vil bli litt betre i humøret. Dyr er noe det mest verdifulle vi kan ha, aha <3

5. Finn noe du kan gjøre, som en hobby. Har du en hobby, så gjør du det du liker. Og sperr de vonde tankene ute å kos deg med hobbyen din!

6. Viss du har et badekar, så fyll opp det og slapp litt av. Du kan se på en serie eller bare høre på musikk. Eller så kan du bare ta deg en god og lang dusj med noe musikk så får du deg opp i humør!

Håper det vil hjelpe litt, er ikke hverdag som kan være den beste!

Ha en god kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg