Innlegget i går

Nå har jeg endelig kommet meg opp av senga, klarte ikke å sovne før 03:00 i natt, for jeg klarte å sovne om dagen. Det innlegget jeg skrev i går, var for å få ut noen tanker som sitter i hodet mitt hele tiden. Jeg trengte å få det ut et sted og da følte jeg for å skrive det på bloggen. For jeg føler at andre må også vite det med sminka. Er så synd at så mange hører det og. At man må bli seg selv, når man er seg selv. Jeg kommer sikkert til å skrive flere sånne innlegg, for jeg liker å skirve om det og så andre til å vite hva jeg tenker om sånt.

Men tilbake til i dag, som sakt skal jeg ha en jentekveld i dag, så jeg må begynne å rydde litt på rommet og gjøre klar noen pizzaer. Så er det bare å vente til jeg får besøk.

Dere får ha en god helg og får nyte dagen best mulig. Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg